mandag den 23. november 2009

Dresses, dresses, dresses!

Blev lige inspireret andet setds, og fandt ud af, at jeg faktisk ikke er så god til at få brugt alle mine mange kjoler...
Det må der jo laves om på!

Jeg eeeeelsker kjoler, men ender tit i nederdel, eller jeans, fordi det er nemmere... Og fordi jeg har ufatteligt mange tshirts med print, som bare ikke duer med kjoler...

Men imorgen må jeg have en kjole på!

Uh, så kan jeg jo sætte dem sammen med mine nye dødninge-sko, der lige kom med posten idag!
Dét er hurtig levering! :D

Har haft min sidste mandagsvagt i bogbiksen idag, og har min aller-sidste vagt på lørdag... det bliver underligt ikke at skulle arbejde der mere...
Men jeg slutter af med manér!
Lørdag med travl julehandel OG personaleauktion! :D

1 kommentar:

Trine sagde ...

Det er sjovt, jeg synes det er meget nemmere at tage en kjole på, for så skal man bare vælge et stykke tøj :P

Du afleverer bare nogle tees med print til mig :D