fredag den 6. november 2009

Hovsa...


Ehm, ja, havde vist lidt glemt at jeg havde det her sted... Upsi...

Nåmmen, jeg kan jo passende starte forfra på et tidspunkt hvor alt går op og frem! :D
Jeg har det godt, er glad, flyttet i dejligt hus med dejlige Kresten, fik i går elevplads som kontorelev, og det hele går vist bare den rigtige vej! :D

Kan(sørgeligt nok) ikke huske hvornår jeg sidst havde det så godt i mere end en times tid ad gangen... Har haft det svært i lang tid, men glæder mig nu ufatteligt meget over, at jeg har set lyset for enden af tunnellen, og at jeg efterhånden kan mærke dets stråler varme mig!

Har 'taget fri' i dag, har noget ondt i halsen, og der var ikke ret meget undervisning i dag, så blev hjemme hos katte-bæstet for at hygge og gøre klar til i aften, hvor Ida og Karen kommer og hygger, det er SÅ længe siden vi har lavet noget sammen!

I morgen står den på havearbejde, nogle af træerne i det der skal blive en indkørsel må lade livet, så den bette Jimny-bil kan få et sted at stå, nu hvor den ikke rigtigt kører nogen steder i øjeblikket...
Om aftenen er der Mortens-and på forskud hos mormor og morfar med hele familien, det er altid hyggeligt, og jeg eeeelsker momses andesteg <3
På søndag må jeg hellere tage mig lidt sammen og få fikset den IT-opgave der skal afleveret i næste uge, men det kan ikke tage så lang tid...
Indimellem alt dette, skal kontoret have et par lag maling mere, så vi forhåbentligt kan flytte vores grej derind i løbet af næste uge.

Ih, der er nok at tage fat på i øjeblikket! :D

Ingen kommentarer: