tirsdag den 2. februar 2010

WAYWT - Stripey

Så fik jeg endelig hentet min Dorothy Perkins pakke, som jeg bestilte her

Morgenkåben er SÅ lækker!

Virkelig. Den blødeste og hyggeligste jeg nogensinde har haft! Og stor. Har bestilt XL, og den er rigeligt stor til mig, selvom jeg var lidt nervøs for, og den kunne nå rundt, og om den var lang nok på ærmerne. No worries!

Kjolen er også rigtig fin.
Blev godt nok liiidt betænkelig, da jeg først pillede den ud af plasticcen, den så MEGET kort ud, og nærmere som en top, end som en kjole.
men den giver sig heldigvis enormt meget, og den sidder faktisk rigtig fint. På billedet har jeg trukket den lidt op, for at den kunne fungere med jeans, men uden det, tror jeg at den vil gå til lige over knæet, så det er jo okay. Selv for en sippe som mig.
Et lille minus er, at den bagpå kun har vandrette striber, og de altså ikke vender forskellige veje, ligesom de gør foran. Men hey, jeg kommer nok ikke til at se så meget på bagsiden ;)
Ærmerne har en fin længde, men de har en lille tendens til at kravle en smule op.
Der er ens udskæring for og bag, hvilket er ret fint, OG det giver mig mulighed for at flashe min tattoo, som der ellers ikke er nogen der ser.

Sikke en smøre. her kommer lidt billeder...


2 kommentarer:

Malsen sagde ...

Fin :)

Og hvor er din tattoo bar sød....jeg er jo også helt pjattet med stjerner-

Louise sagde ...

Takker, er også rigtig glad for den!

Fik den i september, så den er stadig lidt ny.