torsdag den 18. marts 2010

Nyt forårstøj og skrammel i mit hovede...

Og ikke tøj til mig, men til min mobil :D

Farven er virkelig fin, med et let guldskær! Ægte forårsstemning!




Aprospos forårstøj til mig, så har jeg slettet min H&M ordre...
Er lidt i øv-mode tøj/krops-mæssigt for tiden, så gider ikke smide penge efter ting som sikkert ikke passer og/eller sidder ad H til alligevel...

Argh. Men det er jo også det med vægten!
Den forbandede vægt, der bare ikke vil som jeg vil, og får noget i mit hovede til at kortslutte, så jeg ikke kan forstå at jeg tager på, selvom jeg spiser virkeligt dumme ting i virkeligt latterlige mængder! Jeez!

Det mest irriterende er jo, at jeg fra maj til oktober sidste år, tabte 14 kilo!
Så det kan lade sig gøre!
MEN, siden oktober, har jeg så præsteret at tage over 6 af dem på igen. FLOT!!!
Dammit!
Men der er jo kun én vej, og det ved jeg for hulan godt, jeg har jo gjort det her en million gange, mindst!
Jeg må til at skrive ned, hvad jeg spiser, og gerne også tælle det hele i WeightWatchers Poitns, for dem kan jeg da se, sort på hvidt!

Æv.
Ærgerligt indlæg, sowwi...

Ingen kommentarer: