tirsdag den 16. marts 2010

Return + 2xNOTD

Ja, jeg har været i skole de sidste par uger, og har derfor ikke haft samme tid som jeg har på kontoret til at blogge...
Derudover har weekenderne været fulde af ting, jeg nævner i flæng: vægge i stor stor er blevet pudset op med umådelige mængder mørtel, 30-års fødselsdag hos kusinen, Biftur med søsteren, brunch med veninden, hygge med manden, snot, manglende stemme, ankomst af diverse bestilte sager und so weiter...

Anyways, jeg er tilbage, og i den anledning har jeg to gange neglelak billeder.

Det første er fra weekenden. Den er fra H&M og hedder 'Blue in my Mind'.
Den er virkelig flot og meget blå!
Nu tænker du, 'ja ja, men hvorfor ser den så smadret ud på det billede?!'
Jo, det er fordi jeg er ret imponeret af at den kunne holde så godt til to dages murerarbejde, hvor jeg ikke havde handsker på!
Efter mange timer med murerske, mørtel og filsebræt, var der stadig en del tilbage.



Den anden er lige påført. Den er fra Essie og har det skønne navn 'Funny Face'.
Den er mørkere og mere pink i virkeligheden, men mange farver er svære at fange med kamera!

Ingen kommentarer: