tirsdag den 26. oktober 2010

Battle of the bands

Jeg tager mine tre yndlingsbands.

Fra tre tidsaldre.

Queen.



Queen er noget jeg voksede op med. Min far spillede tit deres albums, og jeg elsker det.
Jeg har også set 'We will rock you' musicalen over deres musik to gange i The Dominion Theatre i London. Fabelagtigt!

Take That.



Jeg var ikke særlig gammel da de splittede op dengang, men jeg havde deres 'Greatest hits' CD som jeg har lyttet til jeg ved ikke hvor mange gange! Utroligt den ikke er slidt op!
Og nu er de sammen igen! ALLESAMMEN! Lækkert!

McFly.



Endnu et boyband om man vil. (Sært egentlig at mine tre favoritter kun består af hankøn...)
De startede med at være Beachboys-møder-Beatles-møder-Queen-agtige på en meget bubblegum-agtig måde, men efterhånden er de blevet mere 'hårde' i det, og jeg synes bestemt det klæder dem. De bliver jo også ældre og mere erfarne udi musikkens verden...

Ingen kommentarer: