mandag den 25. oktober 2010

Berettiget brok!

Den slags findes skam.

Og jeg er træt. Jeg er rigtig træt af en helt specifik netbutik, der åbenbart ikke har styr på deres ting, selvom de er temmelig store.

Tilbage i juli købte jeg jo denne skønling:



Den ankom med posten dagen før vi tog afsted til Japan, og var derfor stadig spritny da jeg tog den med til Athen tre uger senere.

Allerede i flyet på vej sydpå, opdagede jeg, at den var ved at gå i stykker i den ene hank. Og den var ikke proppet med ting.
Tænkte at det nok bare var en dårlig syning, og krydsede fingre for at den ville holde.

Det gjorde den så bestemt ikke.
Dagen efter, røg 'lyneren' af lynlåsen, så jeg stod nu midt i en storby fuld af lomme- og tasketyve med en taske der ikke kunne lukkes. OG hvis ene hank var faretruende tæt på at falde af.

Jeg tog billeder af den, lagde den i kufferten og tog den med tilbage til Danmark, hvor jeg straks efter at have rådført mig med Next's kundeservice, sendte den retur d. 12. august.
Jeg havde fået at vide at der ville gå ca. 20 arbejdsdage, så ville jeg have mine penge tilbage på kontoen.

FORKERT!

Den 1. oktober havde jeg stadig kun fået returportoen dækket.
Jeg gav dem et par dage mere, og ringede så til dem d. 4. oktober for at høre om der overhovedet skete noget.

Meget flink engelsk dame var meget ked af situationen, og lovede at følge op på den.

Det gjorde hun så, og nu påstod de så fra Next's side at de aldrig havde fået tasken retur.
Jeg gik så ind på Post Danmarks udmærkede hjemmeside og hentede bevis for, at de havde modtaget og underskrevet pakken d. 16. august kl 09.05.

Dette sendte jeg til dem, og de beklagede igen igen igen, og sagde at pengene helt sikkert var på vej, og at jeg skulle have dem senest d. 20. oktober.

FORKERT IGEN!

Her til morgen var der stadig intet spor af dem på min netbank, og ringede igen til dem.

Talte med samme dame, som igen var meget ked af det hele, men kunne også godt se at der er noget helt galt.
Hun vil nu se på sagerne igen, så forhåbentlig får jeg snart mine penge!

Men for pokker, det kan da ikke være rigtigt at et stort firma som Next, skal være SÅ længe om at behandle en så simpel sag?!
Man skulle jo tro de havde fået returvarer før?

Ingen kommentarer: