onsdag den 27. oktober 2010

The L-collection

I dag handler det om samlinger.

Jeg har samlet på mange ting igennem årene, men har efterhånden fået begrænset det til tre rigtige samlinger. (Alle de andre ting jeg har mange eksemplarer af tæller ikke ;P)

Den første:

Mine bøger:



De står i to lag i hele reolen, og jeg elsker dem alle!
Der blev godt fyldt op i min tid som boghandler-dame, men play.com har vist førstepremien som leverandør her...

Nummer to:

Film:



Ja, det er dvd'er, og ja, de er allerede håbløst forældede, men jeg elsker dem. I en periode købte jeg tit og mange film, men det er der skåret ned på i de sidste mange måneder...

Og den sidste 'rigtige' samling:

Neglelakker:



Langt de fleste af dem der findes på billedet er erhvervet indenfor det sidste år. Frygteligt, men sandt.
Og i øjeblikket er de sat lidt på pause, da Nemo'en jo ikke har så godt af opløsningsmidler...

Ingen kommentarer: