fredag den 19. november 2010

Julegaver fra CoolStuff

Så fik jeg hentet en fin lille kasse på posthuset, og inden i den gemte sig to ting fra CoolStuff:

Et virkeligt kitschet og helt fantastisk lille juletræ med skiftende lys, lige til at sætte i et usb-stik, og voilà; instant jul!





Dét er da fint! :D

Den anden lille ting var denne:



En lille æske med syrligt slik, der ser ud præcis som pengeboksene i de gamle Super Mario spil! :D

Slikket er ikke noget at råbe hurra for, men æsken er da SÅ fin!

2 kommentarer:

Kathrin sagde ...

Haha sjovt med juletræet :D Jeg overvejede også slikket men svampene var udsolgt og det var dem jeg synes var de sjoveste. Var heller ikke så meget slikket jeg gik efter der :P

Louise sagde ...

Tænker at træet skal med på arbejde :D

Og jeg ville faktisk også bare have æsken, slikket er ret øv...