lørdag den 29. januar 2011

McFave



Da McFlys seneste album udkom i efteråret var jeg ærligt talt forvirret. Det lød ikke som dem?
Hvor var Beatles-, Beach Boys- og Queen-vibesne?
Var de blevet for voksne til at være anderledes?

Især deres første single 'Party Girl' forvirrede mig. Lady Gaga møder boyband?

Se videoen her

Jeg gav dog albummet en chance mere, og én til, og efter et par uger kunne jeg ret godt lide det.
Det er mere poppet og mindre toungue-in-cheek end deres forrige album 'radio:ACTIVE', men jeg kan lide det. Selvom der er lige lovligt meget falset til min smag...

Single nummer to er lidt mere McFly, men stadig til den poppede side. 'Shine a Light'.

Se videoen her

I går blev videoen til tredje single 'That's the Truth' så offentliggjort, og den er fin. Ikke noget 'WOW!', men fin.

Se videoen her


De er nu nogle søde drenge ;)

Ingen kommentarer: