tirsdag den 15. marts 2011

Noget om biler...

Jeg har jo denne her bil-gale kæreste. Det er fint, jeg har intet imod biler. Når de virker.
Denne her kæreste har så det sidste 1½ år gået og skruet på sin bil, har skiftet motoren ud med en nyere, og skiftet gearkassen så den nu er automatisk.
I princippet et fint projekt.
Og i sidste uge blev den så synes og godkendt, og fik plader. Igen, heeelt fint.

Men.

Allerede i lørdags begyndte den at skabe sig.
Den smaaarte automatgearkasse holdt pludselig op med at skifte gear, ikke smart.
Kæresten mente at det var midlertidigt, og at den i øvrigt virkede fint, hvis man bare holdt ind til siden en gang imellem, så den kunne hvile lidt.

I dag skulle jeg så til lægen. Lægen bor 8-9 kilometer væk, så det var jo ikke nogen pilgrimsrejse. På trods af to stop på vejen, ville den lille bil dog ikke samarbejde, og det sidste stykke kørte jeg cirka 40 km/t med aaaaalt for mange omdrejninger...

Så den lille bil og jeg kom hjem med en flink mand med en stor gul bil...

(At den flinke mand i den stor gule bil, kunne fortælle mig præcis hvilke biler vi har stående, bare ved at se på adressen, det er en anden historie...)

Ingen kommentarer: