søndag den 25. december 2011

Pressies!

Juleaften i går var dejlig. Lillen opførte sig eksemplarisk, og var med til det hele (mest fordi han ikke ville sove...) og jeg fik en masse dejlige gaver!

Marc by Marc Jacobs taske af min mand



Beige cardigan, Biotherm showergel, Jamie Oliver 30-minutters-kogebog og Clarins mascara-sæt af min mor+mand
Endnu en Jamie Oliver af samme slags og en opbevaringsfugl i porcelæn af min far+kone



Harry Potter del 8 dvd og Shrek 4 dvd af min søster
Sokker og penge af mormor og morfar
Fine hjemmestrikkede håndvarmere og penge af svigermor

Eneste problem er at jeg allerede skal opfinde en ny ønskeseddel, jeg har nemlig fødselsdag om lige over tre uger...

Got loads of lovely presents last night!

4 kommentarer:

Sacha sagde ...

I din grad lækre gaver du har fået!

Tasken er rigtig fin.

Louise sagde ...

Takker!

Jeg er vild med tasken, og den er bare såååå blød! <3

Anonym sagde ...

Dejlige gaver.. :)

Louise sagde ...

Ja, men de fleste gaver er heldigvis gode jo ;P