mandag den 2. januar 2012

2011

Har tyvstjålet en årsopgørelse fra den søde Litzy

Beskriv 2011 med 3 ord:

Overvældende, udmattende, fantastisk.

Hvilke rejser var du på i 2011?
Bruxelles i Januar med studiet, Tenerife i marts med manden, Sydengland i august, også med manden (og barnet).

Har du allerede nogen planer for rejser i 2012? Og hvis ja, hvilke?
Ja, vi tager en uge til de franske alper sidst i januar. Og vi håber på at kunne tage en tur til USA i sommerferien.

Bedste bog du læste i 2011:
Sookie Stackhouse-serien. Godt nok 11 bøger fremfor én, men de er goooode! Ellers 'Inheritance' som er sidste del i Eragon serien, og som jeg havde ventet med spænding.

Bedste film du så i 2011:
Harry Potter tror jeg.

Bedste ting der skete i 2011?
At blive mor. Og at blive gift. Kæmpe store ting begge to.

Hvad lavede du sidste år på nytårsaften kl. 23.59?
Altså 2011? ;)
Var hjemme sammen med gode venner, stirrede intenst på rådhusurets visere.

Hvad ser du frem til i 2012?
At jeg bliver færdig med en uddannelse. Endelig.

Hvad ser du IKKE frem til i 2012?
Højst sandsynligt bliver jeg arbejdsløs når jeg er færdig. Det gider jeg ikke.

Har du planer om at få børn i 2012?
Nej, jeg nøjes lige med ham fra sidste år lidt endnu.

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Godt, at jeg ikke er den eneste der stjæler .. Haha... :b

Og så er jeg misundelig på A. ;)

Louise sagde ...

Ej, men jeg er så uopfindsom mht. den slags. Godt man kan hapse fra dem der er sejere ;)

Miss Jeanett sagde ...

Den er faktisk tyvstjålet af mig ;) Det er mig der har lavet det skema for 3 år siden. Men det er dejligt at andre synes det er så godt at de bliver ved med at bruge det! Det er jo et skulderklap :)

Louise sagde ...

Sejt. Tror faktisk jeg har brugt det før også. Men hyggeligt er det. Og nemt :)