mandag den 12. marts 2012

Fravær

Jeg har ikke så meget at sige for tiden.
Og jeg har ikke så meget tid til ikke at sige så meget.
Arbejde, Lillen, manden, sygdom og hverdag tager al min tid, og tænker at det ikke er så interessant at læse om i den anden ende...

Men kan da fortælle at Lillen startede i vuggestue sidste mandag, og selvfølgelig er blvet syg af det. Han har ellers klaret det fint, og har været der alene flere gange, men da jeg hentede ham fredag, havde han feber, og den er først faldet her til morgen, så weekenden har ikke været det mest spændende i verden, selvom jeg nåede en del alligevel, takket være manden og min mor der lige underholdt Lillen lidt...

Mit immunforsvar er gået på ferie, og da det nu er to uger siden jeg sidst var syg, er det åbenbart på tide med den ny omgang. Hvad end Lillen har hevet med hjem fra VS, sidder det nu i min hals og hovede og holder fest. Æv!

Ingen kommentarer: