fredag den 1. juni 2012

I'm back?

Jeg har som før nævnt været godt gravet ned i opgavehelvedet de sidste to uger. Jeg har nemlig skrevet min afsluttende fagprøve, og den ligger lige nu til gennemlæsning hos min søde svigerinde. Forhåbentlig har hun ikke så meget at sige, for så kan jeg på printet i morgen, så den er helt klar og færdig til aflevering mandag formiddag! Daaaamn det bliver rart at få den væk fra mit hovede! Jeg skulle starte med at skrive sidste mandag, men var simpelthen så hundesyg til og med onsdag, at jeg slet ikke kunne samle tankerne om noget. Jeg kom endelig igang i fredags, og det gik okay, indtil jeg i går gik i stå... Jeg var kun halvvejs... Jeg var helt lost, og spurgte manden til råds da han kom hjem, men han havde ingen forslag til noget, så det var ret heldigt jeg selv kom på en løsning ;) I dag har jeg fået skrevet den sidste halvdel, det gik bare hurtigt ligepludselig! Når opgaven er afleveret mandag, har jeg til 21/6 til at forberede mig til eksamen... Nåja, jeg skal selvfølgelig på arbejde i mens, men hey... Når eksamen er overstået, skal jeg bare være på arbejdet til 31/8, og så er jeg endelig færdiguddannet!!! Tænk at det endelig sker!

1 kommentar:

Chris sagde ...

Årh, hvor lyder det bare godt! :) Og SEJT at du "kunne selv" ;)
Det er så vildt, at du er så tæt på slut... Skønt! :)