onsdag den 6. juni 2012

Krea!

Jeg har endelig fået syet lidt igen, og det blev til disse to ting til Lillen: Dragten er i velour, og stoffet er faktisk noget min mor havde købt til selv at sy af, men det nåede hun aldrig, så nu gjorde jeg det selv. Og jeg syr ALDRIG i det bras igen!!! Shiiit, noget skidt at sidde med! Bukserne er i hør,og jeg er ret stolt af dem, har aldrig syet noget lignende før, og fattede hat af syvejledningen der fulgte med mønstret, så de er syet som jeg troede de skulle sys. Det viste sig heldigvis at være rigtigt :D

2 kommentarer:

Chris sagde ...

Hvor er du bare sej! :) Totalt overskuds-mor (og så endda i en mere cool version, end du selv troede)... Det er altid fedt at overraske sig selv :)
Synes begge dele er fabelagtige :D

Louise sagde ...

Tusind tak!
Nu skal Lillen bare blive større så det passer...