onsdag den 12. februar 2014

Malermester Klat og Co.

Lillen er syg, og jeg har været hjemme med ham mandag og tirsdag. Han har feber og hoster. Han vil virkelig gerne lege, men efter fem minutter er han helt færdig. Jeg fandt så på en stillesiddende aktivitet: Mal et billede til oldemor der snart har fødselsdag!
Han var vild med det og god til det, og i mens han slog sig løs og klaskede farver på sit lærred, begik jeg baggrunden til nedenstående. Det er virkelig længe siden jeg sidst har malet noget som helst, men jeg er ret glad for resultatet :)

Jeg har først malet alt med akrylmaling, ladet det tørre, og så tegnet op med en fin sprittusch.


1 kommentar:

Unknown sagde ...

Det er simpelthen så fedt et billede. Utroligt hvor meget optegning gør. Men uanset hvad er det et virkelig flot billede. Det kan være man kan ønske sig et kattebillede ala Louise-style?! :D